نقد و بررسی صندلی sk712 نیلپر

اگر مدتی است در پی خرید صندلی کارمندی هستید احتمالاً متوجه شده اید چندین نوع متفاوت صندلی وجود دارد. صندلی اداری، صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی و خیلی مدل های دیگر. صندلی sk712 در طبقه صندلی های مدیریتی قرار می گیرد. در این مقاله قرار است به بررسی صندلی sk712 نیلپر بپردازیم. مزایای این صندلی و قابلیت های منحصر به فردی که در طراحی این صندلی گنجانده شده است بیان خواهد شد. علاوه بر این، اشاره کوتاهی هم به تفاوت صندلی های اداری و صندلی های مدیریتی می کنیم تا تصمیم گیری را برایتان ساده تر کنیم.

تفاوت صندلی اداری و صندلی مدیریتی

اگر بخواهیم ساده توضیح دهیم صندلی اداری صندلی است که برای استفاده در فضای اداری یا محل کار طراحی شده است. صندلی های اداری در شکل ها و اندازه های متفاوت برای نیازهای مختلف و انواع بدن ها ارائه می شوند. شرکت نیلپر از جمله شرکت های پیشرو در تهیه و تولید انواع صندلی های اداری و مدیریتی است و با توجه به همکاری با طراحان مختلف، صندلی های مختلفی را طراحی و تولید می کند.

این شرکت با توجه به نیاز مشتریان خود انواع مختلفی از صندلی ها را طراحی می کند تا بتواند نظر مخاطبین محترم خود را جلب نماید. از جمله صندلی هایی که تولید می شود صندلی های اداری و صندلی های مدیریتی است که هر کدام دارای ویژگی های منحصربفردی هستند.

در همین راستا بررسی صندلی sk712 نیلپر نشان داد این صندلی در زمره صندلی های مدیریتی قرار می گیرد. این صندلی ها پشتی بلندی دارند و در نتیجه راحتی فوق العاده زیاد و پشتیبانی عالی از کل بالا تنه ارائه می دهند. این قابلیتی است که به طور خاص در بررسی صندلی sk712 نیلپر مشخص شد. این پشتی از پروفیل فولادی با آبکاری کرم ساخته شده است.

مطلب مرتبط  تاثیر مبلمان بر عملکرد کارمندان

علاوه بر این، در بررسی صندلی sk712 نیلپر متوجه شدیم پشتی ها دارای پشت سری هم هستند که یک پشتیبان عالی برای گردن و سر بوده و امکان استراحت بعد از نشستن طولانی روی صندلی را فراهم می کند.

نوع روکش

همچنین، صندلی های مدیریتی طراحی خاص و با کیفیتی دارند که حس اقتدار و قدرت و شان مدیر را انتقال می دهند. بررسی صندلی sk712 نیلپر نشان می دهد در ساخت این صندلی هم از متریال پارچه و هم چرم استفاده می شود. نوع روکشی که برای صندلی انتخاب می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله شرایط اقلیمی و آب و هوایی، نوع کیفیت مورد نظر، دوام و ماندگار، جلوه و زیبایی بصری.

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که مدت زمان طولانی روی صندلی می نشینید ممکن است انتخاب صندلی با روکش چرم انتخاب مناسبی نباشد، زیرا این نوع روکش گرما را به خود جذب می کند و میزان جریان هوا در آن بسیار اندک است پس احتمال عرق کردن بالا می رود که برایتان ناخوشایند می شود. از طرفی اگر در مناطق سردسیر هستید همین قابلیت جذب گرما می تواند یک مزیت محسوب شود. روکش های چرم به آب و هوای مرطوب و شرجی هم حساس هستند و این شرایط احتمال خراب شدن صندلی را افزایش می دهد و عمر صندلی را کاهش می دهد.

صندلی کارمندی SK712

در بررسی صندلی sk712 نیلپر متوجه شدیم می توانید از روکش پارچه ای هم منتفع شوید. این نوع روکش علاوه بر این که قیمت نهایی را پائین می آورد طول عمر بالایی هم دارد و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. در صورت ایجاد پارگی یا خراش امکان تعمیر این روکش ساده تر و ارزان تر خواهد بود اما در برابر زیبایی و جلوه ای که صندلی های چرم به محیط کار شما می دهند، مطمئناً در درجه پائین تری قرار دارند.

مطلب مرتبط  صندلی کنفرانس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مکانیزم صندلی های مدیریتی

ویژگی دیگری که در بررسی صندلی sk712 نیلپر مشخص شد که در صندلی های مدیریتی هم وجود دارد این است که در طراحی این صندلی از مکانیزم MT۲ با قابلیت حرکت مجزای پشتی و نشیمن و امکان قفل در ۴ حالت استفاده شده است.

به طور کلی، صندلی با طراحی ارگونومیک برای اینکه هم از نظر استاتیک و هم دینامیک در وضعیت مطلوب قرار داشته باشد، باید قابل تنظیم باشد. منظور از قابلیت تنظیم قابلیت هایی است که به کاربر امکان انجام برخی حرکات از جمله تغییر زاویه پشتی و وضعیت نشیمن گاه را می دهد. در نتیجه، از پدید آمدن مشکلاتی که در نتیجه نشستن های طولانی مدت ایجاد می شوند همانند درد عضلانی، مشکلات در ناحیه زانو و کمر و غیره جلوگیری می شود.

بررسی صندلی sk712 نیلپر نشان می دهد جک تغییر ارتفاع ۱۰ سانتی متری به کاربر کمک می کند صندلی را متناسب با قد خود تنظیم نماید. این کار باعث می شود فشار وارده به کمر و زانوها به حداقل ممکن برسد.

جنس بدنه

بررسی صندلی sk712 نیلپر ما نشان داد در ساخت تمامی سطوح از آبکاری کرم استفاده شده است. برای افزایش کارایی صندلی و بالا بردن میزان دوام و نیز جلوگیری از زنگ زدن از آبکاری قسمت های فلزی استفاده می شود. با وجود چنین قابلیتی می توانید با خیال راحت این صندلی را در محیط های مرطوب هم استفاده کنید.

علاوه بر اینکه آبکاری کرم مانع از زنگ زدگی می شود زیبایی بصری، دوام و ماندگاری صندلی را هم افزایش می دهد. چرخ های صندلی از جنسی ساخته شده اند تا با کمترین صدای ممکن و به نرمی بر روی سطوح مختلف حرکت کرده و جا به جا شوند.

مطلب مرتبط  10 شرکت برتر مبلمان اداری در ایران

منبع: طراحان چیدمان ارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button