نقد و بررسی برند مبلمان اداری لیو + تاریخچه

اگر کمی با فضای اداری و خرید مبلمان مناسب فضای کاری همانند سالن­ های کنفرانس، صندلی­ های کارمندی و حتی صندلی­ه ای مناسب فضاهای آموزشی سر و کار داشته باشید به احتمال زیاد نام مبلمان اداری لیو را شنیده ­اید. در این مقاله سعی داریم به بررسی اجمالی پیشینه برند و صندلی لیو در ایران پرداخته و در بخش­های مختلف به بررسی محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت بپردازیم.

اگر آشنایی چندانی با این برند ندارید یا اگر در پی تهیه صندلی و مبلمان مناسب فضای کاری­تان هستید، پیشنهاد می­کنیم ادامه مقاله را حتماً مطالعه کنید.

مبلمان اداری لیو

معرفی برند لیو

مبلمان اداری لیو تحت نام تجاری لیو (Live) برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را در صنعت مبلمان اداری آغاز کرد. این شرکت تلاش نمود تا با شناسایی و الگوبرداری از بهترین اقدامات برترین شرکت­ها در سراسر جهان در صنعت مبلمان اداری، بهترین و باکیفیت ­ترین محصولات را همگام با فناوری­ های پیشرفته در صنعت مبلمان و بر اساس استانداردهای بین ­الملل طراحی و تولید نماید.

امروزه برند لیو نماد کیفیت و مدرن بودن در صنعت مبلمان اداری است و این امر به دلیل تأکید مدیران شرکت بر استفاده از جدیدترین فناوری­ های روز دنیا جهت طراحی و تولید مبلمان اداری لیو مطابق با سلیقه مشتریان مختلف و جلب رضایت آن­ها است. شرکت لیو یکی از ۱۰ برند برتر مبلمان اداری در ایران می باشدا .  رمز موفقیت در دنیای کسب‌وکار امروز همگامی با تغییرات محیطی و استفاده از فناوری­ های منعطف تولید است. دید آینده‌نگر مدیران شرکت باعث شده است تا مبلمان اداری لیو در زمره به‌روزترین و مدرن‌ترین مبلمان اداری قرار داشته باشد.

مطلب مرتبط  میز تحریر کودک خارجی و نکاتی که در تصمیم گیری بهتر شما تاثیرگذار است

مبلمان اداری لیو

صندلی­های مختلف تولید برند لیو

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که زمان زیادی را به صورت نشسته بر روی صندلی در محیط کار سپری می­کنید، باید در فکر استفاده از صندلی­هایی باشید که در بلندمدت نه تنها موجب بروز بیماری­های مختلف در ناحیه گردن، کمر و زانوی شما نمی­شوند، بلکه فشار روی این نواحی را کاسته و موجب آرامش شما می­شوند. مبلمان اداری لیو جزو آن دسته محصولاتی است که با هدف ایجاد آرامش و افزایش عملکرد کاری افراد طراحی شده است. صندلی­های مدیریتی، کارشناسی و کارمندی همگی زیرمجموعه این طبقه محصول هستند.

علاوه بر کارایی و کیفیت صندلی، از این ابزار در طراحی فضایی با ظاهر مناسب در چیدمان محیط اداری هم استفاده می­شود. راحتی، دوام و کیفیت مبلمان اداری لیو جزو اولین مواردی است که به چشم می­آید. نشیمن راحت، پشتی مناسب، استفاده از چوب مرغوب در تولید چارچوب و پایه­های صندلی، طراحی ارگونومیک و توجه به سبک­های مینیمال باعث شده است مبلمان اداری لیو در زمره اولین انتخاب­های مشتریان قرار گیرد.

مبلمان اداری لیو + طراحان آرک

صندلی و مبلمان رستوران

یکی از اهداف بلندمدت برند لیو تکمیل خط محصولاتش است. حضور ۱۶ ساله لیو در صنعت مبلمان اداری باعث شده است تا این برند جایگاه ویژه­ای در بازار داشته باشد. اما امروزه این شرکت پا را فراتر گذاشته و به سراغ محصولات خانگی و رستورانی هم رفته است. از جمله این محصولات، محصول جدیدی با طراحی مینیمال است که هم مناسب فضاهای خانگی و هم رستوران­ها با هدف کاربری به‌عنوان میز غذاخوری است. استفاده از پایه­های مستحکم، شیشه شفاف، چوب راش و ضربه­گیرها علاوه بر افزودن بر کیفیت این محصول، زیبایی بصری بیشتری هم به آن اعطا کرده است.

مطلب مرتبط  معرفی فروشگاه های اینترنتی صندلی اداری

صندلی و مبلمان مناسب سالن­های انتظار

 در اغلب کسب‌وکارهایی که مشتری لازم است مدت زمانی را در انتظار به سر ببرد، همانند کلینیک­های پزشکی، دفاتر اداری و بیمارستان­ها، بهتر است فضایی در قالب اتاق انتظار برای افراد طراحی شود تا ضمن آسودگی و آرامش خیال، در انتظار برای نوبت خود به سر ببرند. یکی از عوامل بسیار اثرگذار بر آرامش افراد در فضای اتاق­های انتظار وجود صندلی­های مناسب است که علاوه بر داشتن طراحی ارگونومیک و زیبایی بصری، از مواد اولیه باکیفیت هم ساخته شده باشند تا در گذر زمان از بین نروند.

مبلمان اداری لیو

همچنین، باید تمیز کردن این صندلی­ ها به سهولت انجام شود. برند لیو سعی کرده است تا در طراحی و تولید صندلی­ های انتظار خود این معیارها را مدنظر قرار دهد.

صندلی­های اتاق کنفرانس

یکی از اصلی­ترین عناصر اتاق کنفرانس صندلی­های کنفرانس هستند. ایجاد حس آرامش و راحتی در طول جلسه، نشیمن گاه و تکیه ­گاه مناسب صندلی با طراحی ارگونومیک، تنظیمات صندلی و تناسب آن با میز و اتاق از موارد بسیار مهمی است که در صندلی کنفرانس باید مدنظر قرار گیرد. شرکت مبلمان اداری لیو سعی کرده است از بهترین جنس روکش برای صندلی­ های کنفرانس استفاده کند تا ضمن جلوگیری از تعریق افراد و ایجاد حس آرامش، از خراب شدن روکش در اثر استفاده مکرر و طولانی‌مدت جلوگیری شود. از جمله روکش­ های بکار رفته در این صندلی­ ها می­توان به چرم طبیعی، اسپرت، مازارتی، چرم مصنوعی و مش اشاره کرد.

صندلی­ های آموزشی

شرکت مبلمان اداری لیو برای حوزه­ های آموزش هم صندلی مناسب را طراحی و تولید کرده است. این شرکت سعی نموده در این صندلی­ها از اصول ارگونومیک برای حداقل نمودن فشار و تنش وارده به بدن افراد طی ساعات طولانی آموزش و مواد اولیه باکیفیت برای ایجاد آرامش و تمرکز استفاده کند. صندلی­های آموزشی لیو یک میز متصل به دسته دارند که امکان یادداشت برداری را برای افراد ساده ­تر کرده است. همچنین روکش­ هایی همانند مش به منظور کاهش تعریق در طول آموزش در صندلی­ ها به کار رفته است.

مطلب مرتبط  آیا میز تحریر ارزان گزینه مناسبی است؟

مبلمان اداری لیو

صندلی­ های اپراتوری

دسته آخر انواع صندلی­هایی که مبلمان اداری لیو تولید می­کند به صندلی­ های اپراتوری تعلق دارد. این دسته صندلی برای افرادی طراحی شده است که در وظایف اپراتوری فعالیت دارند. به‌عنوان‌مثال، در یکی از این صندلی­ ها شرکت مبلمان اداری لیو از آلومینیوم در جنس پایه صندلی استفاده کرده و قابلیت تنظیم ارتفاع، وجود دسته و استفاده از روکش ­های مناسب نشستن طولانی­ مدت را مدنظر قرار داده است.

قیمت و خدمات پس از فروش در شرکت مبلمان اداری لیو

مدیران شرکت بر این باور هستند که اصل اساسی شرکت مبلمان اداری لیو ارائه محصولات باکیفیت در راستای جلب رضایت مشتریان است. به همین منظور، شرکت واحد خدمات پس از فروش را به همراه افراد متخصص و نیروهای با تجربه تأسیس نمود تا با تکیه بر تجربه و تخصص بهترین خدمات را به افراد ارائه دهد. از جمله این خدمات می­توان به بازدید دوره­ای، خدمات حضوری و امکان تماس تلفنی اشاره کرد. طیف قیمتی محصولات مختلف شرکت مبلمان اداری لیو، با هدف جلب انواع مختلف مشتریان، از حدود ۱۰ میلیون تومان تا حدود ۱ میلیون تومان را شامل می­شود.

2 دیدگاه برای “نقد و بررسی برند مبلمان اداری لیو + تاریخچه

  1. رایان گفته:

    قطعا یکی از برند های خوبی که در فروشگاه طراحان آرک بفروش میرسه همین برند لیو
    صندلی های مدرن و با کیفیتیه

  2. جواد گفته:

    سلام ممنون از مطالبتون من صندلی های رو دیدم از نزدیک و اقعا کیفت خوش ساخت تری به مابقی برندها داره باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button