نقد و بررسی صندلی sm812 نیلپر

اگر دنبال یک صندلی مدیریتی باکیفیت می­گردید و اسم صندلی sm812 نیلپر را نشنیده­ اید، پس کارتان را درست انجام نداده ­اید. کمتر کسی است که در صنعت مبلمان اداری در ایران فعالیت داشته باشد، چه به عنوان مشتری و چه تولیدکننده، و نام برند نیلپر را نشنیده باشد. شرکت نیلپر از تولیدکنندگان اصلی صندلی در ایران محسوب می­شود که اغلب قطعات اولیه را درون مجموعه خود تولید می­کند. این شرکت تمام تلاش خود را بر روی افزایش کیفیت محصول، ارتقاء طراحی و کاهش قیمت تمام شده متمرکز نموده است.

بررسی صندلی sm812 نیلپر مشخص شد این صندلی یکی از بهترین محصولات تولیدی شرکت نیلپر و جزو پرفروش­ترین صندلی ­های این برند محسوب می­شود. اگر قرار بود فهرستی از بهترین صندلی­های باکیفیت در تمام دوران تهیه کنید، بی­شک sm812 در رتبه­ های بالای این فهرست قرار می­گرفت. سادگی در کنار کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در طراحی و تولید این محصول، از جمله دلایل قرار گرفتن این مدل در میان پر فروش­ترین صندلی­های اداری و مدیریتی هستند.

در این مقاله می­خواهیم نتایج بررسی صندلی sm812 نیلپر را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای یک صندلی اداری و مدیریتی خوب داشته باشید. بنابراین، اگر می­خواهید بدانید چرا باید صندلی sm812 نیلپر در زمره گزینه­ های اصلی شما باشد با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بررسی صندلی sm812 نیلپر

مواد اولیه به کار رفته در تولید صندلی

چرم

هیچ جایگزینی برای چرم وجود ندارد. بررسی صندلی sm812 نیلپر مشخص کرد استفاده از ماده اولیه چرم در تهیه روکش ظاهری فوق­العاده به صندلی داده است. حس لوکس بودن از هر زاویه­ای انعکاس پیدا می­کند. نگهداری از چرم و تمیز نگه داشتن آن کار ساده­ای است. شکی نیست در میان همه مواد اولیه­ای که می­شود برای تولید روکش صندلی اداری به کار برد، چرم کلاسیک­ترین محسوب می­شود؛ کیفیتی به مراتب بالاتر دارد و البته قیمت صندلی را هم بیشتر می­کند.

مطلب مرتبط  چگونه یک میز لپ تاپ خوب انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد نگهداری از چرم کار ساده­ای است و یکی از باداوم­ترین مواد اولیه صندلی اداری نیلپر محسوب می­شود. در بررسی صندلی sm812 نیلپر متوجه شدیم اگر می­خواهید همیشه درخشان و تمیز به نظر برسد کافی است با یک پارچه و کمی شوینده روی لکه­ها بکشید. چه لکه غذا باشد چه قهوه یا هر لکه دیگری، همگی به راحتی پاک می­شوند.

با این حال هر چقدر هم که چرم لوکس و خوب باشد ممکن است بهترین گزینه برای دفتر کار شما نباشد، به ویژه اگر قرار باشد برای ساعت­های طولانی روی آن بنشینید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید به شما نوع دوم ماده اولیه برای روکش این نوع صندلی یعنی مش را پیشنهاد می­دهیم.

پارچه

بررسی صندلی sm812 نیلپر نشان داد در تولید روکش این صندلی هم چرم و هم مش را می­توان انتخاب کرد. مهم­ترین نکته در روکش­ها با جنس پارچه تنوع در دوخت و طرح و رنگ این ماده اولیه است. علاوه بر این، استفاده از پارچه در تهیه روکش صندلی، قیمت نهایی را پائین­تر می­آورد. در بررسی صندلی sm812 نیلپر متوجه شدیم این نوع روکش طول عمر بالایی دارد و می­توان از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

دقت کنید نکته مهم در انتخاب روکش صندلی پارچه­ای وزن بالای آن است چون در تهیه آن از مواد اولیه­ای استفاده شده است که مقاومت پارچه را بالا برده و بتواند در بلندمدت در برابر پوسیدگی و اصطکاک مقاومت کند. روکش با ضخامت و وزن کمتر، عمر کوتاه­تری هم دارند.

پشت سری

بررسی صندلی sm812 نیلپر مشخص کرد در طراحی این صندلی از پشتی بلند با پشت سری استفاده شده است. اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که ساعت­ها در مقابل رایانه یا پشت میز کارتان می­نشینید، پس باید از یک صندلی اداری با پشت سری استفاده کنید. هرچه در حین انجام وظیفه احساس راحتی بیشتری کنید، بهتر می­توانید روی کارتان تمرکز کنید. وجود پشت سری اثر مثبت بر حالت گردن و سر شما خواهد داشت. وجود این ویژگی در صندلی مانع از قوز کردن شما به جلو، کشیده شدن شانه­ها و اعمال فشار بر کمر و گردن شما می­شود.

مطلب مرتبط  تاثیر مبلمان بر عملکرد کارمندان

علاوه بر این، موقعیتی را تصور کنید که نیاز است به عقب تکیه دهید و یک استراحت کوتاه داشته باشید یا به تماس تلفنی طولانی پاسخ دهید. با داشتن پشت سری در صندلی می­توانید به راحتی به عقب تکیه داده و به گردن و سرتان استراحت دهید.

بررسی صندلی sm812 نیلپر

مکانیزم MT2

یک صندلی اداری ارگونومیک برای اینکه بتواند بهترین ویژگی­ها را در خود جای دهد باید از نظر استاتیک و دینامیک قابل تنظیم باشد. این قابلیت­ها به کاربر امکان حرکت کردن در جهات مختلف و جلوگیری از بروز مشکلاتی همانند درد عضلانی، مشکلات در ناحیه کمر و … را می­دهد.

در بررسی صندلی sm812 نیلپر متوجه شدیم در ساخته این صندلی مکانیزم MT2 به کار رفته است. این مکانیزم امکان حرکت مجزای پشتی و نشیمن صندلی را فراهم می­کند تا بدن کاربر در حالت استراحت قرار گیرد. علاوه بر این، صندلی­ هایی که از این مکانیزم برخوردارند، اهرمی دارند که امکان قفل شدن مکانیزم را در ۴ حالت متفاوت فراهم می­کند.

بدنه اصلی

علاوه بر به کارگیری طراحی مدرن، زیبا و البته متناسب با اصول ارگونومیک، بررسی صندلی sm812 نیلپر مشخص کرد در ساخت پشتی این صندلی از پروفیل فولادی با آبکاری کروم استفاده شده و به منظور افزایش زیبایی و نیز جلوگیری از آسیب و زندگ زدگی در ساخت بدنه فلزی از آبکاری کروم بهره گرفته شده است.

همچنین، آبکاری کروم یکی از بهترین و با کیفیت ­ترین گزینه­ ها برای افرادی است که تمایل دارند بدنه صندلی­شان براق و درخشان باشد. وجود آبکاری کروم به صندلی جلوه­ ای آینه­ ای و یک دست می­دهد و به راحتی رنگ پریده نمی­شود.

مطلب مرتبط  آیا میز تحریر به کتابخانه نیاز دارد ؟

منبع: طراحان آرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button