نقد و بررسی صندلی sm850 نیلپر

صندلی خوب صندلی است که نه فقط برای یک نفر که برای طیفی از افراد طراحی شده باشد. صندلی هایی که از استانداردهای ارگونومی در طراحی خود پیروی می کنند در این دسته قرار می گیرند. صندلی مدیریت sm850 از این قاعده مستثنی نیست. در این نوشتاری می خواهیم با بررسی صندلی sm850 نیلپر شما را با بهترین ویژگی های یک صندلی ارگونومی با کیفیت آشنا کنیم.

اغلب صندلی های سنتی اداری رنگ ها و طرح های متنوعی دارند، اما همه آن ها یک مشکل مشترک دارند: انعطاف پذیری شان بسیار اندک است. منظور از پائین بودن انعطاف پذیری عدم تناسب صندلی با بدن ها مختلف و ارائه کمترین میزان پشتیبانی است. استفاده از صندلی با مجموعه ای کامل از ویژگی های ارگونومی به کارکنان کمک می کند هنگام کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند، قابلیتی که در بررسی این مدل از صندلی نیلپر مشخص گردید. ایجاد وضعیت مناسب بدن برای هر شخصی، کاهش فشار بر مهره های کمر، و پشتیبانی از منحنی ستون فقرات.

ارتفاع صندلی

حداقل ویژگی که باعث می شود یک صندلی در طبقه محصولات ارگونومی قرار بگیرد این است که نشیمن آن قابل تنظیم باشد. بررسی صندلی sm850 نیلپر مشخص کرد وجود ویژگی های ارگونومی در طراحی این صندلی به کاربر اجازه می دهد ارتفاع صندلی را به نحوی تنظیم کند که پاهایش بر روی کف زمین قرار بگیرد و زانوها در زاویه ۹۰ درجه باشند که مناطبق با استاندارد های یک صندلی خوب است.

بررسی صندلی sm850 نیلپر + طراحان چیدمان ارک

ما در بررسی صندلی sm850 نیلپر به این نتیجه رسیدیم ارتفاع صندلی را می توانید به شکلی تنظیم کنید تا زانوهایتان هم سطح با باسن شما شود، در حالی که پاهایتان به راحتی روی کف زمین قرار دارد و حداقل فشار بر زانو، پائین کمر و پاها وارد می شود تا وقتی به مدت طولانی از صندلی استفاده می کنید و روی آن می نشینید احساس ناراحتی نکنید و به بدنتان فشار وارد نشود.

مطلب مرتبط  نقد و بررسی برند مبلمان اداری داتیس + تاریخچه

تکیه گاه

وقتی بحث صندلی مناسب برای محل کار مطرح می شود قابلیت پشتیبانی از کمر همه چیز است. یک مؤلفه کلیدی برای یک صندلی مناسب. صادقانه بگوییم، صرف استفاده از پشتی های طبی نمی تواند مشکل را حل کند. پس بهتر است دنبال صندلی باشید که نوع طراحی اش به شما امکان تنظیم پشتی را متناسب با نیازتان فراهم می کند. بررسی صندلی sm850 نیلپر نشان داد در طراحی آن امکان تنظیم پشتی و نشیمن صندلی با کمک مکانیزم اتوماتیک در نظر گرفته شده است. طراحان می دانند هیچ دو نفری یکسان نیستند.

با داشتن قابلیت تنظیم پشتی، می توانید مطمئن شوید با بالا و پائین بردن پشتی تا حد هماهنگی کامل با منحنی ستون فقراتتان، پشتیبانی بهینه از کمر فراهم می شود و هیچ آسیبی به مهره های کمرتان وارد نمی شود. ما در بررسی صندلی sm850 نیلپر متوجه شدیم یک جک با کورس اسمی ۱۰ سانتیمتر در این محصول گنجانده شده تا بتوانید ارتفاع آن را متناسب با فیزیک بدنتان تغییر دهید. این ویژگی ارگونومی در صندلی کمر را در وضعیت آرامش قرار می دهد و از هر گونه فشار رها می سازد.

صندلی گیمینگ

دسته صندلی

پشتیبانی از بازو و دست (دسته ها) یکی از ویژگی های اثربخش و جالب توجه در صندلی ها با طراحی ارگونومی است که باید امکان تغییر ارتفاع را داشته باشند تا بتوانید دستانتان را روی آن ها قرار داده و از تایپ کردن و نوشتن لذت ببرید. بررسی صندلی sm850 نیلپر نشان دادن وجود دسته های متحرک به شما اجازه می دهد به راحتی برای مدت زمان طولانی تایپ کنید بدون اینکه احساس خستگی و آزردگی کرده یا لازم باشد دستانتان و شانه هایتان را بکشید و به آن ها استراحت دهید. این صندلی یکی از بهترین صندلی های نیلپر میباشد.

مطلب مرتبط  چگونه یک میز لپ تاپ خوب انتخاب کنیم؟

در دسته هایی که از طراحی ارگونومی پیروی می کنند آرنج و بخش پایین بازوها باید بتوانند روی دسته صندلی قرارگرفته و استراحت کنند و در نظر داشته باشید که ساعد نباید هنگام تایپ کردن روی دسته صندلی باشد.

بررسی صندلی sm850 نیلپر

مواد اولیه به کار رفته در نشیمن و پشتی صندلی

مواد اولیه ای که در پشتی و نشیمن صندلی های اداری به کار می رود باید از جنسی باشند که برای نشستن در بازه های زمانی طولانی به اندازه کافی راحت باشند. در بررسی صندلی sm850 نیلپر مشخص شد در ساختار نشیمن و پشتی این صندلی از نوعی پلاستیک تقویت شده استفاده شده است که استحکام بالایی دارد. در پشتی آن روکش مش به کار رفته است که علاوه بر دادن جلوه ای زیبا به صندلی از تعریق جلوگیری کرده و امکان گردش هوا را فراهم می کند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که ساعت های طولانی در حالی که روی صندلی نشسته اید کار می کنید پیشنهاد می کنیم به بررسی صندلی sm850 نیلپر اعتماد کنید و صندلی ای را انتخاب کنید که از پوشش مش استفاده کرده است تا در زمان استفاده از آن بدنتان عرق نکند و احساس خوبی داشته باشید.

آیا صندلی sm850 را بخریم؟

صندلی sm850 به دلیل پیروی از قواعد ارگونومی و وجود مکانیزم های اتوماتیک تنظیم پشتی و نشیمن، و دسته های متحرک به حفظ وضعیت مناسب فیزیک بدن در طول روز کمک کرده و راحتی لازم را برای کمر و گردن شما فراهم می کند. یک صندلی اداری با کیفیت باید راحتی کامل را برای یک روز کاری طولانی فراهم کند و در عین حال از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد تا عمر استفاده از صندلی افزایش یابد و بدن شما نیز در سلامت کامل و به دور از هر گونه آسیبی باشد.

مطلب مرتبط  نقد و بررسی صندلی 5516 اروند

 

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی صندلی sm850 نیلپر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button