پرفروش ترین صندلی کارمندی نیلپر کدام مدل است؟

خرید صندلی کارمندی شبیه خرید تشک است: اگر یک سوم از زندگی تان را روی این وسیله سپری می­کنید، بهتر است باعث رفاه شما شود نه اینکه به کمرتان آسیب وارد کند. اگر شغل شما ایجاب می­کند تمام وقت پشت میز بنشینید این یعنی ۱۴۰۰۰ ساعت حداقل زمانی است که طی ۱۰ سال آینده روی صندلی خواهید نشست. این زمان شامل اوقاتی که باید تا دیر وقت کار کنید، آخر هفته­ هایی که به اداره فراخوانده می­شوید، آن موقعیت­ های ناخوشایندی که باید به جای میز ناهارخوری پشت رایانه ­تان ناهار را صرف کنید نمی­شود. صندلی کارمندی نیلپر همان چیزی است که در این لحظه به یاری شما می­ آید.

اکنون می­دانیم زمان­های طولانی بر روی صندلی می­تواند برای سلامت شما مضر باشد، اما یک صندلی بد با قرار دادن بدن شما در حالت بد تنها به مشکل می­افزاید و ریسک بیماری در بلندمدت را افزایش می­دهد. صندلی کارمندی نیلپر در طرح­ها و شکل­ های مختلف و با اهداف متفاوت طراحی شده است. اگر زمانی زیادی را پشت رایانه سپری نمی­کنید، به صندلی کارمندی نیلپر از نوع ارگونومیک با قابلیت تنظیمات کامل نیازی ندارید. اگر صرفاً گاهی اوقات آن هم برای بررسی ایمیل یا بازی کردن روی صندلی می­نشینید، هر صندلی که با آن احساس راحتی می­کنید را بخرید. خیلی از افراد از انجام کارهایشان روی کاناپه و مبل راحتی راضی هستند. این راهنما برای کسانی است که تمام وقت روی صندلی می­نشنیند و کار می­کنند.

بهترین صندلی طبی

کدام صندلی را بخریم؟

متخصصان ارگونومیک می­گویند یافتن صندلی مناسب مثل یافتن یک جفت کفش خوب است: دوست دارید محصولی که می­خرید اصول اساسی طراحی در آن رعایت شده باشد، و البته، مواد اولیه به کار رفته، کیفیت، و زیبایی را حتماً در نظر می­گیرید. اما در نهایت باید چیزی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می­کنید.

مطلب مرتبط  چرا باید برای کودکان میز تحریر بخریم ؟

از آنجایی که افراد با هم متفاوت هستند و هر کسی سلیقه و ویژگی­های فردی منحصربه­فرد خود را دارد در اینجا ۳ مورد از پرفروش­ترین صندلی کارمندی نیلپر را انتخاب کردیم که متناسب با انواع افراد هستند، اما دقت کنید: همیشه با وجود دریافت تمامی توصیه­ها، قبل از خرید، صندلی را امتحان کنید.

چه دنبال خرید صندلی کارمندی نیلپر دسته دوم باشید و چه جدید، حتماً بازدید از فروشگاه­ را مدنظر قرار دهید تا چند نمونه از صندلی­ها را امتحان کنید. اگر امکانش وجود دارد، در پی فروشگاه­هایی باشید که از خط­مشی بازگرداندن محصول در یک بازه زمانی معین پیروی می­کنند تا به شما کمک شود این تصمیم را متناسب با فضای خانه­تان اتخاذ کنید.

صندلی کارمندی نیلپر 712

مدل OCT 712T

می­توان به جرأت گفت صندلی کارمندی نیلپر با مدل OCT 712T یکی از بهترین صندلی­های اداری و کارمندی است که در ایران تولید شده است. دلیل این موضوع ویژگی­های منحصربه­فرد هم در زمینه مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول و هم طراحی زیبایی چشم نواز این صندلی است. از جمله ویژگی­های این صندلی می­توان به طراحی مدرن، کارآمد و متناسب با اصول ارگونومیک اشاره کرد. از مواد اولیه چرم برای برای تهیه روکش و پارچه بر قسمت نشیمن و پشتی صندلی استفاده شده است. می­توانید متناسب با وزن کاربر نیروی وارد بر پشتی را تنظیم کنید. برای افراد با حالت و شکل بدن مختلف، امکان تنظیم ارتفاع دسته­ها به در پنج حالت متفاوت فراهم شده است.

علاوه بر این، می­توانید ارتفاع نشیمن این صندلی کارمندی نیلپر را با استفاده از جک گازی با آبکاری نیکل – کرم تنظیم کنید. در ساخت بدنه صندلی از ماده پروفیل فولادی با آبکاری نیکل – کروم استفاده شده است که علاوه بر استحکام، جلوه و زیبایی ویژه­ای به آن بخشیده است.

مطلب مرتبط  میز تحریر پسرانه بیش‌تر درچه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟ 

در کنار تمامی این ویژگی­های مهم که به کارآمدی و عملکرد صندلی افزوده­اند، از مکانیزم سینکرون MT2 در طراحی صندلی استفاده شده است که قابلیت حرکت نسبی نشیمن گاه و ناحیه پشتی را متناسب با هم و قفل پشتی در چهار حالت متفاوت فراهم کرده است. وجود همه این ویژگی­ها باعث شده است صندلی کارمندی نیلپر مدل OCT 712T به پر فروش­ترین مدل صندلی اداری این شرکت مبدل شود.

صندلی کارمندی نیلپر 850

مدل OCM 850

رده دوم پر فروش­ترین صندلی کارمندی نیلپر تعلق می­گیرد به مدل OCM 850 . از جمله قابلیت­های منحصربه­فرد این صندلی می­توان به موارد زیر اشاره کرد: طراحی بر اساس اصول ارگونومیک، وجود قابلیت تنظیم گودی کمر متناسب با قد کاربر، پایه پنج پر با استحکام بالا و جک با کورش نامی ۱۰ سانتی­متری، به کارگیری بهترین مواد اولیه در تهیه پشتی و نشیمن صندلی، ظاهری متفاوت و زیبا که امکان استفاده از صندلی هم در محیط اداری و هم محیط خانه را فراهم کرده است، وجود قابلیت تنظیم پشتی سر هم از نظر زاویه و هم از نظر ارتفاع جهت آرامش بیشتر ناحیه گردن و امکان ارائه صندلی با روکش چرم و پارچه.

مدل OCM 812V

اگر دنبال زیبا­ترین و در عین حال یکی از باکیفیت­ ترین صندلی­ها در دسته صندلی نیلپر هستید، به شما صندلی کارمندی OCM 812V را پیشنهاد می­کنیم. علاوه بر به کارگیری اصول ارگونومیک برای فراهم کردن بهترین شرایط جهت نشستن طولانی مدت، از انواع قابلیت­های تنظیم از جمله تنظیم ارتفاع دسته­ها در پنج حالت متفاوت، جک گازی با آبکاری نیکل – کروم برای تنظیم ارتفاع نشیمن، و وجود مکانیزم سینکرون جهت تنظیم نشیمن و پشتی متناسب با هم اشاره کرد.

مطلب مرتبط  میز تحریر جوانه بهترین گزینه برای انتخاب

در کنار این قابلیت­ها، وجود پروفیل فولادی با آبکاری نیکل – کروم در ساخت پایه ­های پنج پر و دسته­ها که علاوه بر زیبایی به استحکام محصول هم می­افزایند و طراحی نشیمن صندلی با کمک پلاستیک و روکش فوم سرد قالبی با دانسیته بالا، راحتی و آرامش را برای شما تا مدت­ها فراهم خواهند ساخت.

صندلی کارمندی نیلپر 812

دسته صندلی­ های قابلیت جدا شدن را دارند و می­توانید با باز کردن سه پیچی که در زیر دسته تعبیه شده است آن­ها را در صورت نیاز از صندلی جدا کنید. این مدل به واسطه طراحی ارگونومیک و وجود پشت سری یکی از بهترین انتخاب­ ها برای کار با رایانه در طولانی مدت است.

حرف آخر

یادتان باشد هنگام خرید صندلی اداری و کارمندی صرفاً به نام شرکت و برند محصول توجه نکنید. همانطور که قبلاً هم گفته شد حتماً صندلی را امتحان کنید و از تناسب آن با شکل و فرم بدنتان و محیطی که می­خواهید در آن استفاده شود، اطمینان حاصل کنید.

ما در فروشگاه طراحان چیدمان ارک بهترین ها را در کنار پر فروش ترین محصولات ارائه نموده ایم. میتوانید لذت خرید اینترنتی از جنس مبلمان را در اولین فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری ۴ ستاره تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button