نقد و بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند

 شرکت اروند با سابقه ۵۰ ساله در حوزه تولید صندلی های اداری جایگاه ویژه ای را در میان فعالان این حوزه کسب کرده است. این شرکت به دلیل کیفیت محصولات خود برای هفت سال پیاپی از اتحادیه صادر کنندگان مبلمان اداری نشان برترین کیفیت را دریافت کرده است. در این مقاله سعی داریم به بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند بپردازیم. این صندلی در زمره صندلی­ های مدیریتی محسوب می­شود. پس قبل از هر چیز تلاش می­کنیم شما را با ویژگی­های یک صندلی مدیریتی خوب آشنا کنیم و بعد در خلال این توضیحات به ویژگی­های صندلی ۵۵۱۶ اروند هم خواهیم پرداخت و نکات مهم آن را بیان می کنیم.

بررسی صندلی 5516 اروند

تفاوت صندلی مدیریتی با سایر صندلی ­های اداری

جدای از تفاوت هزینه، تفاوت­ها و تغییرات ظریف زیادی بین صندلی­ های مدیریتی و سایر صندلی­ ها وجود دارد. اگر صرفاً اصول پایه صندلی و همچنین نتایج بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند را در نظر بگیریم، می­توان گفت تفاوت صندلی­ های مدیریتی با سایر صندلی­ها شامل موارد زیر است:

  • صندلی­های اداری از صندلی های مدیریتی جمع و جورتر هستند.
  • این صندلی ها قدرت مانور کمتری نسبت به صندلی های اداری و کارمندی دارند.
  • صندلی های اداری و کارمندی برای استفاده طولانی­ مدت و جابه ­جا شدن در جهت­ های مختلف طراحی شده ­اند  و صندلی های مدیریتی معمولا برای استفاده های کوتاه مدت تر نسبت به صندلی های کارمندی طراحی شده اند.
  • صندلی­ های مدیریتی ظاهر رسمی تری نسبت به صندلی ­های کارمندی دارند.
  • معمولاً قیمت­ های این صندلی­ ها از صندلی­ های اجرایی بیشتر است.
مطلب مرتبط  صندلی کنفرانس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی­های صندلی ۵۵۱۶ اروند

بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند نشان داد در طراحی این صندلی مدیریتی از اصول ارگونومیک پیروی شده است. وجود تکیه­ گاه بلند و به شکل ستون فقرات امکان حمایت از کمر را فراهم کرده است. وجود تکیه­ گاه سر و گردن در این صندلی امکان قرار گرفتن این نواحی بدن در زاویه مناسب و ایجاد آرامش در آن­ها را فراهم کرده است.

همچنین، در بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند متوجه شدیم، امکان تنظیم ارتفاع، دسته ­ها و پشتی صندلی برای کاربر فراهم شده است. پس اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که از درد کمر رنج می­برند، این نوع صندلی می­تواند گزینه مناسب­تری برای شما باشد. بسته به این که دوست دارید چطور روی صندلی بنشینید، صاف و محکم یا راحت و آسوده، و اینکه تا چه حد می­خواهید روی صندلی احساس راحتی کنید تعیین کننده انتخاب این صندلی خواهد بود.

قابلیت های منحصر به فرد صندلی ۵۵۱۶ اروند

همانطور که گفتیم بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند آن را در دسته صندلی ­های مدیریتی قرار می­دهد اما باید در نظر گرفت که اصطلاح صندلی مدیریتی اصطلاح گسترده ای است و می­تواند انواع سبک­ ها را شامل شود، اما متداول­ترین آن­ها صندلی­ های با روکش چرک و روکش مش هستند. این دو ماده اولیه با هم تفاوت اساسی دارند، یکی احساس نرمی را فراهم می­کند و دیگری امکان نفس کشیدن ایجاد می کند. بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند نشان داد در طراحی روکش این صندلی از مش هم در قسمت پشتی و هم در کفی صندلی استفاده شده است. این جنس پارچه اجازه می­دهد تا جریان هوا به راحتی به گردش درآید در نتیجه دمای بهینه و مساعد را همیشه و در تمامی اوقات سال در اطراف خود به ویژه در ناحیه کمر احساس خواهید کرد.

مطلب مرتبط  جا کفشی دیواری گزینه مناسب برای آپارتمان‌های کوچک

علاوه بر این، همانند هر صندلی مدیریتی، بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند آشکار کرد، این صندلی ­ها به دلیل وجود قابلیت تنظیم پشتی و کفی به طور جداگانه بسیار انعطاف ­پذیر هستند و روکش آن باعث شده است تا این مدل صندلی بسیار سبک­تر از سایر مدل­ های مشابه باشد.

علاوه بر این، در بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند مشخص شد فریم صندلی از ماده پلیمر ساخته شده است. این ماده اولیه نسبت به چوب عمر بالاتری داشته و در عین حال قیمت مناسب­تری دارد. از سوی دیگر، بر خلاف صندلی­ های فلزی، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بیشتری از خود نشان می­دهد و در گذر زمان زنگ نمی­زند. همچنین، بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند به ما نشان داد این ماده اولیه در برابر ضربات و افتادن هم مقاوم است و در برابر رطوبت هم مقاومت خوبی از خود نشان می­دهد که می تواند نشان دهنده کیفیت بالای آن باشد.

بررسی صندلی 5516 اروند

نکاتی که درمورد صندلی ۵۵۱۶ اروند باید بدانید

نکته ای که در بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند مشخص شد، وجود پایه­ ها گردان و دسته ­های قابل تنظیم است. دلیل اهمیت وجود این دو قابلیت در صندلی این است که اگر صندلی شما نتواند شما را در موقعیت مناسب هم از نظر ارتفاع و هم از نظر زاویه نسبت به میز کارتان قرار دهد، در نهایت، صندلی مذکور باعث آسیب جدی به بدن تان خواهد شد و دیگر نمی توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

در نهایت، اگر تمام روز و هفت روز هفته پشت میزتان می­ نشینید و مجبور هستید از صندلی استفاده کنید، مشخص است وجود یک صندلی مناسب با طراحی ارگونومیک که با مواد اولیه باکیفیت و عالی ساخته شده است به شدت اهمیت خواهد داشت. بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند نشان داد این صندلی به خوبی با فرم بدن شما تناسب پیدا می­کند و داشتن یک حالت بدن مطلوب را برایتان ایجاد می­کند. علاوه بر این، ظاهری مدرن و پویا هم دارد که می­تواند جلوه ­ای شیک و امروزی به محل کارتان ببخشد.

مطلب مرتبط  ویژگی هایی که یک صندلی کارمندی ارگونومیک باید داشته باشد

از آنجایی که امروزه بسیاری از ما در خانه کار می­کنیم و بخش زیادی از فعالیت ­های کاری­مان به صورت دورکاری انجام می­شود، تهیه صندلی که بتواند در عین حداکثر کردن کارایی راحتی را هم برایمان به ارمغان بیاورد باید اولویت اصلی و اساسی در خرید این محصول باشد. اما اینکه در نهایت چه سبک صندلی با چه ویژگی­ هایی را انتخاب کنید به چیدمان دفتر کار شما و اینکه به چه سبک و سیاقی علاقه­ مند هستید بستگی خواهد داشت. صندلی اداری مناسب می تواند میزان راندمان شما را افزایش دهد.

منبع: طراحان آرک

1 دیدگاه برای “نقد و بررسی صندلی ۵۵۱۶ اروند

  1. جوادی گفته:

    باسلام
    من صندلی رو از نزدیک دیدم صندلی فوق عالی و راحتی به کسی که میخواد صندلی مش اداری و صندلی مدیریت مناسب بخره پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button