نقد و بررسی صندلی sk750 نیلپر

در بین تولیدکنندگان مختلف مبلمان اداری، در حال حاضر طیفی از برندهای مختلف وجود دارند که به طراحی و تولید صندلی­ های اداری و کارمندی می­پردازند. مطمئناً برخی بهتر از سایرین هستند اما عامل تعیین­ کننده بهترین گزینه برای شما در نهایت به بودجه و شرایط کاری شما باز می­گردد. اگر واقعاً دنبال تهیه یک صندلی کارمندی خوب هستید صندلی sk750 برند نیلپر را به شما پیشنهاد می­دهیم. در این مقاله سعی داریم به بررسی صندلی sk750 نیلپر بپردازیم. ویژگی­ها و مشخصات منحصربه­ فرد این صندلی را مشخص کرده و به این سؤال پاسخ می­دهیم که چرا انتخاب این صندلی می­تواند گزینه مناسبی باشد.

بررسی صندلی sk750 نیلپر

صندلی­های اداری ارگونومیک

زمانی که می­خواهید از خانه کارهای اداری را انجام دهید داشتن صندلی­ اداری ارگونومیک یک الزام خواهد بود. هر چند شرایط به گونه­ای پدید آمده است که شرکت­ها در حال انطباق دادن خود با وضع موجود و گشایش مجدد در شرایط کرونا هستند اما هنوز کار در خانه یک گزینه بسیار مهم محسوب می­شود. در پایان روز، متوجه خواهید شد، صندلی آشپزخانه یا مبل راحتی نمی­تواند گزینه مناسبی برای ساعت­ های طولانی کار در پشت لپ تاپ و رایانه باشد. بررسی صندلی sk750 نیلپر ما را به این نتیجه رساند که این صندلی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که در چنین شرایطی قرار دارند.

بهترین صندلی برای نشستن­های طولانی

زمانی که برای بازه زمانی طولانی روی صندلی می­ نشینید باید به حالت و وضعیت بدنتان و میزان پشتیبانی صندلی برای کمر، گردن و زانوهایتان ارائه می­کند توجه کنید. بررسی صندلی sk750 نیلپر نشان داد این صندلی به خوبی از تمامی اصول و استانداردهای طراحی ارگونومیک پیروی می­کند. یکجا نشستن فشار زیادی به ستون فقرات شما وارد می­کند که می­تواند به مشکلات جدی در ناحیه کمر منجر شود. این همان جایی است که بررسی صندلی sk750 نیلپر ما به کمک شما می­آید. این صندلی به طور خاص طراحی شده است تا به شما آرامش و سلامتی را هدیه کند و به مراتب با صندلی­های چوبی و فلزی تفاوت دارد.

مطلب مرتبط  میز تحریر دیواری بهترین گزینه برای فضاهای کوچک

به طور کلی، ارگونومیک بودن یعنی وسیله با هدف حداکثر کردن کارایی یا راحتی در محیط کار طراحی شود. در مورد صندلی، منظور از ارگونومیک بودن میزان پشتیبانی از کمر و ستون فقرات و همینطور توانایی تنظیم ارتفاع و زاویه صندلی به نحوی که به خوبی با نوع، اندازه و ویژگی ­های خاص بدن شما تناسب پیدا کند. بررسی صندلی sk750 نیلپر نشان داد هنگام نشستن پاها در وضعیت آرامش بوده و کف پا به طور کامل روی سطح زمین قرار می­گیرد در نتیجه میزان فشار وارده به زانوها و پاها کاهش می­یابد.

راحتی

نکته­ ای که در بررسی صندلی sk750 نیلپر برای ما بسیار مهم بود، میزان توجه طراح و تولیدکننده به انتقال راحتی به کاربر بود. هر کسی بدن و جسم خاص و منحصربه­­ فردی دارد و حتی راحت­ ترین صندلی­ ها هم باید با اندازه، قد، حالت بدن، نوع کاری که انجام می­دهد و نحوه نشستن شما تناسب داشته باشند. ما در بررسی صندلی sk750 نیلپر متوجه شدیم این تنها مدل صندلی نیلپر است که قابلیت تنظیم کف یا نشیمن صندلی به صورت مجزا را با مکانیزم اتوماتیک جهت تنظیم پشتی دارد. این قابلیت به شما این امکان را می­دهد تا در صورت نیاز پشتی صندلی را در زاویه مناسب تنظیم کنید.

بررسی صندلی sk750 نیلپر

علاوه بر این، وجود جک با کورس نامی ۱۰ سانتی­متری به شما این امکان را می­دهد تا ارتفاع صندلی را متناسب با قد و میز کارتان تنظیم کنید. اینکه بتوانید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید یکی از ویژگی­ های یک صندلی اداری خوب و مهم در طراحی ارگونومیک صندلی­ های اداری محسوب می­شود. باید ارتفاع صندلی به نحوی باشد که زانوهای شما در زاویه ۹۰ درجه قرار گرفته و کف پاها روی سطح زمین باشند. از طرف دیگر دست­ها و آرنج در زاویه و فاصله مناسب با میز کار و رایانه قرار بگیرند تا حداقل فشار بر شانه ­ها وارد شود.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین برند صندلی اداری در ایران

دوام و مواد اولیه

اگر مواد اولیه به کار رفته در صندلی مواد مرغوبی نباشند، باید منتظر از هم پاشیده شدن آن در زمان کوتاه باشید. شنیدن صدا از قسمت­ های مختلف صندلی و با هر حرکت کوچک شما روی آن، جدا شدن دسته­ ها، پیچ­ ها یا پوسیدگی روکش از جمله اتفاقاتی است که به دلیل استفاده از مواد نامرغوب برای صندلی شما رخ دهد.

به طور خاص روکش به کار رفته در ناحیه نشیمن و پشتی صندلی بسیار اهمیت دارند. بررسی صندلی sk750 نیلپر مشخص کرد در تهیه روکش این صندلی از پارچه مش استفاده شده است. پارچه مش بهترین جایگزین برای روکش ­های چرم و پارچه­ای محسوب می­شود. صندلی­های از جنس مش امکان گردش جریان هوا را فراهم می­کنند. وجود جریان هوا علاوه بر ایجاد آرامش و آسایش در کاربر مانع از تعریق به دلیل نشستن طولانی مدت در طول روز می­شوند.

فریم این صندلی از جنس پلیمر است که باعث شده تا علاوه بر افزایش کارایی، قیمت­ نهایی هم کاهش پیدا کند. به طور کلی میز و صندلی پلیمری گزینه مناسبی برای دکوراسیون اسپرت محسوب می­شوند.

بررسی صندلی sk750 نیلپر

دسته ­های متحرک

شاید یکی از بحث­ برانگیزترین ویژگی­ های ارگونومیک در صندلی­ های اداری و کارمندی این است که آیا صندلی باید دسته داشته باشد یا نه. بررسی صندلی sk750 نیلپر به ما نشان داد در طراحی این صندلی از دسته­ های محرک استفاده شده است. دسته صندلی برای شما محلی فراهم می­کند تا به دست­ها و بازوهایتان استراحت دهید و فشار وارده به بازوها و شانه ­هایتان را کاهش دهید. اگر شما هم جزو آن افرادی هستید که با رایانه کار کرده یا تایپ می­کنید به جایی برای قرار دادن آرنج و ساعد خود نیاز دارید تا بتوانید بهتر وظیفه کاری را انجام دهید. در این صورت، تنظیم دسته­ های صندلی متناسب با نیازتان یک گزینه بسیار مطلوب محسوب می­شود.

مطلب مرتبط  شناخت انواع صندلی اداری

منبع: moblemanarc.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button