نقد و بررسی صندلی sk666 نیلپر

پیشرفت فناوری و در کنار آن نیاز به استفاده از خدمات و تجهیزات مرتبط با آن  شرکت نیلپر را بر آن داشت تا انواع صندلی با کارایی مختلف برای مصارف گوناگون تولید کند. با توجه به تولید انواع صندلی کارمندی با استفاده های مختلف در شرکت نیلپر در این مقاله به بررسی صندلی sk666 نیلپر می پردازیم و ویژگی های مهم آن را بررسی و نقد می کنیم.

بررسی صندلی sk666 نیلپر

صندلی­ sk666 نیلپر یک گزینه خوب برای آن دسته از افرادی است که دنبال صندلی با کیفیت مطلوب و هزینه نه چندان زیاد هستند. در بررسی صندلی sk666 نیلپر باید بگوییم، از نظر تنظیمات قابلیت ­های کمتری نسبت به صندلی­ های ارگونومیک گران قیمت موجود در بازار دارد اما این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش را به شما می­دهد. در عین حال، بررسی صندلی sk666 نیلپر نشان می­دهد صندلی محکمی است که حس راحتی هنگام نشستن با یک پشتی مناسب و یکپارچه را در هنگام کار کردن به ویژه در بازه­ های زمانی طولانی مدت به شما می­دهد.

بررسی صندلی sk666 نیلپر

ویژگی­های مهم صندلی sk666

زمان خرید صندلی به ویژه صندلی­ های اداری و کارمندی که فرد برای مدت زمان طولانی بر روی آن می­نشیند، باید به روکش صندلی دقت ویژه­ای داشته باشید. روکش صندلی یکی از مهم ترین قسمت­های صندلی اداری است که در زمان انتخاب یا تعویض آن در زمان تعمیر صندلی باید به طور خاص مدنظر قرار گیرد. بررسی صندلی sk666 نیلپر مشخص کرد که این صندلی در کنار ظاهر زیبا و جذابش از روکش­های بسیار با کیفیت برخوردار است. اگر روکش صندلی کیفیت خوبی داشته باشد می­توانید تا سال­ها روی آن بنشینید بدون این که دغدغه فرسوده شدن و خرابی آن را داشته باشید و به فکر تعویض آن بیفتید.

مطلب مرتبط  تاثیر میز جلو مبلی خاص بر دکوراسیون داخلی!

علاوه بر این، پشتی صندلی از ماده اولیه مش (Mesh fabric) ساخته شده است. مش ماده­ای با سوراخ­های ریز شبیه به پارچه های توری است که به راحتی امکان عبور جریان هوا را فراهم می­کند. زمان بررسی صندلی sk666 نیلپر متوجه شدیم به طور کلی چند نوع متفاوت از پارچه مش وجود دارد. برخلاف اغلب پارچه­ ها که به صورت متراکم بافته می­شوند، پارچه مش بافتی غیر متراکم دارد و همین ویژگی باعث می­شود صدها سوراخ ریز در سطح پارچه ایجاد شود. این پشتی­ها برای آن دسته از افرادی که مدت زمان طولانی روی صندلی می­ نشینند بسیار مناسب است.

قابلیت های منحصر به فرد صندلی sk666

بررسی صندلی sk666 نیلپر نشان داد استفاده از قابلیت مش در تولید روکش صندلی باعث می­شود هوا به راحتی در آن جریان پیدا کرده و هنگام استفاده در بازه­های زمانی طولانی مدت ناحیه کمر و نشیمنگاه عرق نکند.

صندلی 666 نیلپر

شستشوی روکش

علاوه بر این، باید صندلی که انتخاب می­کنید به شما امکان شستن روکش صندلی را با استفاده از شوینده­ های معمول موجود در بازار بدهد. چون صندلی­ها به ویژه صندلی­ های اداری بعد از مدتی آلودگی زیادی را به خود جذب می­کنند و تعویض روکش آن­ها هم کار پر هزینه­ ای محسوب می­شود. در بررسی صندلی sk666 نیلپر به این نتیجه رسیدیم می­توانید به طور مرتب این صندلی را شست­وشو دهید بدون اینکه دغدغه آسیب دیدن صندلی و از بین رفتن زیبایی ظاهری آن را داشته باشید.

چه در شرکت مشغول به کار باشید و چه در خانه و چه در حال یادگیری از راه دور باشید، داشتن یک صندلی با کیفیت اداری حیاتی است. چیزی که اغلب اوقات در محیط­ های اداری نادیده گرفته می­شود یا توجه چندانی به آن نمی­شود، وجود مبلمان و صندلی­ هایی با طراحی ارگونومیک برای حداقل کردن آسیب و فشار بر بدن افراد و افزایش کارایی و خروجی نهایی است. نکته دیگری که در بررسی صندلی sk666 نیلپر  مشخص شد این است که می­توانید ارتفاع صندلی sk666 را متناسب با نیاز خود تغییر دهید و آن را در همان سطح و ارتفاعی که بیشترین تناسب را با شما دارد تثبیت کنید.

مطلب مرتبط   صندلی اداری غیر استاندارد و اثرات مخرب آن

دقت کنید وجود قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی به معنای واقعی کلمه مانع از آسیب دیدگی کمر و پاها می­شود. اگر ارتفاع صندلی مناسب نباشد، میزان فشار و تنش وارده به ناحیه کمر، بازوها، پاها و ناحیه تحتانی کمر به شدت افزایش می­یابد و می­تواند به بروز دردهای موقت و، در بلندمدت، دردهای دائمی شود. خوشبختانه بررسی صندلی sk666 نیلپر نشان داد می­توانید با تنظیم ارتفاع صندلی متناسب با قد خود از این مشکلات جلوگیری کنید.

امکانات خاص صندلی های sk666

وجود دسته­ های ثابت در صندلی sk666 کار تنظیم و هم سطح کردن بازوها با میز کار و رایانه شخصی را برای شما ساده ­تر کرده است. با داشتن دسته یا نشیمنگاه آرنج، می‌توانید علاوه بر کمر و پاها، از فشار و تنش وارده به بازوها هم بکاهید. اگر مشغول کار تایپ، نوشتن، کار با رایانه و کارهایی از این قبیل هستید، باید بازوها تقریباً هم سطح با میز باشند. در این موارد وجود یک پشتیبان ثابت برای بازوها به شدت اهمیت دارد و بسیار توصیه می شود.

بررسی صندلی sk666 نیلپر

وجود چرخ در پایه صندلی یکی از ویژگی­ های مهم دیگر برای صندلی­ های اداری و کارمندی است. اینکه صندلی قابلیت متحرک بودن را داشته باشد به شما کمک می­کند بدون وارد کردن فشار به ناحیه گردن و کمر، به اطراف چرخیده و حرکت کنید. در بررسی صندلی sk666 نیلپر به وجود چرخ­ها در پایه صندلی و روکش پلاستیکی برخورد کردیم که به تنهایی یکی از قابلیت­ های خوب این صندلی محسوب می­شود که منجر به انتخاب راحت تر و با اطمینان خاطر بیشتر این محصول می شود. این محصول به عنوان یک صندلی اداری مناسب گزینه خوبی می باشد.

مطلب مرتبط  مشخصات یک صندلی اداری با کیفیت و خوب

به طور کلی، صندلی­ های اداری و کارمندی مدل­ها و نمونه­ های بسیار متنوعی دارد، بنابراین، توصیه می­کنیم صندلی را متناسب با هدف استفاده و مدت زمانی که قرار است بر روی صندلی بنشینید انتخاب کنید و همواره در زمان انتخاب کیفیت محصول را مد نظر قرار دهید.

در پایان امیدواریم تا با مطالعه این مقاله با یکی از محصولات برند نیلپر آشنا شده باشد تا بتوانید یکی از صندلی های این برند را به عنوان صندلی کارمندی خود انتخاب نمایید.

منبع:  moblemanarc.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

من با این شرایط موافق هستم .

Call Now Button